Meetblogin 2020

 

W dniach 9-10 września w środku lasów barlineckich, odbyła się ósma edycja #meetblogin2020, ogólnopolskiego zjazd blogerów wnętrzarskich, w której wzięło udział 20 wyselekcjonowanych, opiniotwórczych blogerów wnętrzarskich. Dla przypomnienia zerknijcie na zeszłoroczną edycję - klik.

 
 
Wydarzenie to przez lata zyskało rangę, popularność i sympatię uczestników jak i partnerów. Organizatorzy każdego roku stawiają sobie poprzeczkę coraz wyżej, aby program spotkań był interesujący, nawiązujący do trendów i inspirujący.

Inicjatorem wydarzenia i głównym organizatorem jest Ula Michalak, styliska wnętrz, autorka bloga interiorsdesignblog.com, od lat zrzeszająca i wspierająca środowisko blogerów wnętrzarskich.

 Od ubiegłorocznej edycji #meetblogin2020 jest imprezą niezależną, nie złączoną z żadnym wydarzeniem branżowym. To pozwala na kreowanie tego spotkania dokładnie wg potrzeb uczestników i partnerów, w nieskrępowanej i przyjaznej atmosferze.
W nawiązaniu do trendów i oczekiwań na miejsce tegorocznej edycji organizatorzy szukali przestrzeni blisko natury, gdzie będzie można odnaleźć spokój i odprężenie.
Gdzie sielskość pozwoli otworzyć umysły i serca na nowe doświadczenia, wiedzę i zmotywuje do działania. Tegoroczna edycja #meetblogin2020 odbyła się w środku lasów barlineckich, w otoczeniu Leśniczówki Przyłęsko.

 #meetblogin2020 z założenia to platforma do wymiany doświadczeń i budowania tak przyjacielskich jak i biznesowych relacji w ramach blogosfery wnętrzarskich jaki i po za nią, jednak ściśle pozostając w środowisku osób związanych z branżą wyposażenia i aranżacji wnętrz. Do współpracy zaproszono leaderów branżowych, marki PURMO, GROHE, JYSK, PRIMACOL, AGATA RAUCH CONSULTING, ROSENTHAL, KARTELL, OPOCZNO, BARLINEK, SELFIA, a także marki wspierające NEBA, kosmetyki do pielęgnacji tatuażu i KARMA, pożywne batony.


 
Tegoroczni partnerzy w proponowanych spotkaniach kładli nacisk na radość życia i wszelkie aspekty z tym związane. Począwszy od znaczenia wody, gospodarki wodą i jej wpływie na nasze życie i otoczenie (GROHE), na poszukiwaniu pasji, wzbudzaniu kreatywności, wyzwoleniu ekspresji poprzez uruchomienie wrażliwości na sztukę, kończąc (AGATA RAUCH CONSULTING, ROSENTHAL, PRIMACOL)

 
 
PURMO zaprosiło do poszukiwań szczęścia i na wycieczkę dookoła świata po radość życia. JYSK, z kolei zwrócił uwagę na zmysły i na swoich warsztatach zaprezentował jak stworzyć naturalne kosmetyki.

Zapraszam do śledzenia relacji z #meetblogin2020 poprzez w/w hashtag na kanałach
social media. Do następnego wpisu!

Zoyka

Zobacz inne posty

2 komentarze:

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie znak :) dziękuję !