BlogTour 2019 - Warsaw Home





Czwarta edycja Warsaw Home,700 wystawców i niemal 75 tyś odwiedzających. To obok poznańskich imprez, Meble Polska/Home Decor/Arena Design największa impreza dla miłośników wnętrz. W pięciu halach targowych, można było zobaczyć prezentacje firm oferujących elementy wykończenia wnętrz oraz meble, dekoracje i oświetlenie. Takie są statystyki. Dla mnie te dni były niezwykle pracowite i intensywne. Myślę, że ku temu powinien powstać specjalnie dedykowany post, eraz bowiem skupię się na BlogTour 2019. 9 firm zaprosiło najlepsze blogerki wnętrzarskie, aby na specjalnie przygotowanych spotkaniach zaprezentować swoją najnowszą ofertę. 
Tak oto wyglądał Program BlogTour2019:

10.00 inauguracja, przywitanie, miejsce: recepcja przy głównym wejściu do hali D
10.20 Wizyta na stoisku Cosentino - śniadanie z niespodziankami :) - hala D
11.15 Wizyta na stoisku Meble Halupczok - hala D
12.00 Wizyta na stoisku marki TON - hala F
12.45 krótka przerwa
13.00 Wizyta na stoisku marki Fargotex - hala E
13.45 Wizyta na stoisku M&K Foam, właściciela marki Koło Materace - hala E
14.15 przerwa na lunch
15.00 Wizyta na stoisku marki Tesa - hala A
15.45 Wizyta na stoisku marki Geberit - hala A
16.30 Wizyta na stoisku marki Tubądzin - hala A
17.15 Wyjątkowe spotkanie z niespodzianką z marką hansgrohe, strefa Archidesk 


Cosentino,

leader na rynku w produkcji blatów. Kolekcja Silestone wykonana jest w ponad 90% z naturalnego kwarcu. Dekton to powierzchnia ultrakompaktowa oferowana przez Cosentino. Materiał wykonany ze szkła, porcelany i kwarcu. Dzięki bardzo niskiej porowatości jest wszechstronny i wysoce wytrzymały. Marka na rynku jest ponad 25 lat, a ostatnio jej ambasadorem została super modelka, ikona, Cindy Crawford.




Grupa Fargotex
Jako jedna z pierwszych marek wnętrzarskich zaczęła współpracę z projektantem mody, Maciejem Zieniem, a od ubiegłego roku, z sukcesem inwestuje w markę Almi Decor. Uwagę przykuwały dwie nowości Fargotexu, nowa kolekcja dywanów Magic Home oraz tkaniny z Atelier Macieja Zienia i ILIV Fabrics, angielskiej marki, dystrybuowanej przez Fargotex.



MK foam,
to uznana w branży firma, produkująca materace na polski i europejski rynek od 1992 roku. Jest właścicielem marki Koło materace. W swojej ofercie posiada materace bonelowe, kieszonkowe, piankowe oraz lateksowe. Wieloletnie doświadczenie oraz wiedza na temat wpływu jakości materacy na komfort snu to wartość dodana ekspertów z firmy. Warto zasięgnąć porady przed wyborem materaca dla siebie.


Halupczok,
producent mebli kuchennych dla najbardziej wymagających konsumentów. Firma oferuje meble, gdzie wyszukany design łączy się z najwyższej jakości materiałami. Halupczok oferuje kompleksową usługę. Kuchnie projektowane są na indywidualne zamówienie. Dzięki kooperacji firmy z markami Miele i Gaggenau, klient otrzymuje kuchni w pełni wyposażoną, gotową do pracy.





Ton,
to kontynuator tradycji produkcji mebli giętych, zapoczątkowanych w XIX w. Pionierem ten metody był Michael Thonet. Ton, produkuje zarówno historyczne modele krzeseł, a za nowatorskie rozwiązania w nowych kolekcjach otrzymuje nagrody i prestiżowe wyróżnienia, w tym  iF Design Award 2017 za projekt Leaf i Red Dot Award 2019 na fotel Chips. 



Tesa,
potrafi ułatwić życie. To czołowy producent wysokiej jakości taśm klejących i innowacyjnych rozwiązań samoprzylepnych. Wieszanie obrazów czy luster, a także akcesoriów w łazience bez użycia młotka czy wiertarki jest już możliwe.




Geberit,
nikomu nie trzeba przedstawiać. Firma jednak potrafi zaskoczyć. Obok najnowszych rozwiązań do łazienki i toalet zwróciła uwagę uczestników BlogTour2019 na problem stanu rzek w Polsce. Jest również inicjatorem akcji wspierającej budowy toalet publicznych. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom w swoich produktach, ale prowadzonym kampaniom, Geberit i siostrzana marka Koło zwracają uwagę swoich klientów na ekologiczne aspekty życia.



Tubądzin,
polska marka na europejskim poziomie, po raz kolejny pokazała najnowsze kolekcje płytek, które bezbłędnie wpisują się w światowe trendy. Duke Stone, najnowsza propozycja z kolaboracji Maćka Zienia i marki Tubądzin, to odpowiedź na kierunek prezentowany choćby w Mediolanie. Kamień w ciepłych odcieniach brązu to obecny hit.



Hansgrohe,
to kolejna marka ikona. Niekwestionowany leader w produkcji baterii łazienkowych. W ramach BlogTour2019, marka Hansgrohe zaprosiła uczestników na specjalne spotkanie w siedzibie firmy w Hali Koszyki w Warszawie.



zdjęcia: Sylwia Kisiel

Ściskam Was serdecznie!

Zoyka

 

Zobacz inne posty

2 komentarze:

  1. Świetna relacja! Nie mam pojęcia kiedy całą przeczytałam. Pozdrawiam i czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie znak :) dziękuję !